Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

FRÅGA TILL ÅTERFÖRSÄLJARE

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan bäste återförsäljare. Ville bara få en inblick i ifall personalköps macar som beställs de kommande3 veckorna normalt brukar hinna ta slut innan typ vecka 35-36 (övergången mellan augusti - september). Vad brukar då ske - levererar man nya modellerna istället. I detta fall handlar det om ca: 180 val bland dagens mac-datorer. Är chanserna 50-50% eller bättre på att man får nyaste nytt istället för utgående modeller?

Mvh,
Olle Jonsson

  • Medlem
  • Öckerö
  • 2002-05-24 14:55

Hej Olle! Det som beställs är normalt det som levereras, men skulle det släppas nya datorer ex på nästa MW så kanske priser ändras så då kanske man behöver förhandla om avtalet

Det är det jag hoppas på, fundera på att beställa 933MHz´aren och hoppas på att den vid tänkt leverans inte finns kvar med följd att jag får en snabbare burk till samma pris SVT-folket ( 180 intresenter ) får sin beställnings websida i nästa vecka - hur kontraktet ser ut vet jag tyvärr inte men har tjatat på vårat upphandlingsfolk om att ta 16 juli mässan i beaktning... får se om dom klarat detta. Gissar på att 800/933 försvinner.

Olle

1
Bevaka tråden