Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jo har det men tyckte inte att det funkade. nu har jag ju lite bilder och exempel dock:)
Men visst är det så att jag måste ha VST pluggarna för mac va? Jag har MASSOR till pc men macen klarar ju inte att packa upp exe filer.. Hur gör jag då?
Jo har det men tyckte inte att det funkade. nu har jag ju lite bilder och exempel dock:)
Men visst är det så att jag måste ha VST pluggarna för mac va? Jag har MASSOR till pc men macen klarar ju inte att packa upp exe filer.. Hur gör jag då?
Ja du måste ha mac versionerna men det brukar ju inte vara några större problem , finns iofs vissa pluggar och instrument som inte finns till mac men de flesta av de bästa finns ju. Kan också rekommendera UADs och TC electronics pluggar som visserligen kräver deras dsp kort men kvaliten går inte av för hackor och priset för korten och medföljande pluggar är rätt lågt ( nej väldigt lågt )
Sen kan du ju iofs länka en PC och Mac om du tvunget behöver någon PC plugg. Bättre än att emulera med VPC