Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Posten uppdaterar sin web....

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2004-12-15 19:24

...och man kan läsa följande anvisning:

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2004-12-15 19:30

..och denna är ännu bättre:

Heja heja!

Verkar som om de glömt ett semikolon...

J.

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-12-16 07:43
Ursprungligen av Jonathan:

Verkar som om de glömt ett semikolon...

J.

ETT???

Vad var det nu.... lite tuva stjälper stort lass?

Det är ju synd om Posten... De har aldrig haft särskilt många rätt. Hoho!

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2004-12-17 00:02

Man undrar bara hur dom testat Safari, och ändå missat dessa fatala misstag??...för dom skriver att Safari testats och kan garantera alla funktioner.....

...men dom visar ju iaf god vilja......

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-17 10:44
Ursprungligen av ThomasC:

Man undrar bara hur dom testat Safari, och ändå missat dessa fatala misstag??...för dom skriver att Safari testats och kan garantera alla funktioner......

Det där är väl inget Safari-specifikt problem, glömmer man att avsluta entiteter med semikolon ser det ut sådär oavsett plattform. Men klantigt är det. Kollar de inte så att sidorna de gör ser OK ut?

Ingenting kan i varje fall bli sämre än den nuvarande versionen av eRedovisning...

• Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-17 03:08
Ursprungligen av TZW:

Ingenting kan i varje fall bli sämre än den nuvarande versionen av eRedovisning...

eRedovisning är nog en av de sämsta tjänster som någonsin lanserats. Maken till seg, buggig, svårjobbad och ful tjänst har jag nog aldrig tidigare sett. Jag funderar på att säga upp vårt postgirokonto (som ska byta namn till Plusgiro!?!?!) bara för att jag stör mig så mycket på denna tjänst.

Ursprungligen av Anton S:

eRedovisning är nog en av de sämsta tjänster som någonsin lanserats. Maken till seg, buggig, svårjobbad och ful tjänst har jag nog aldrig tidigare sett. Jag funderar på att säga upp vårt postgirokonto (som ska byta namn till Plusgiro!?!?!) bara för att jag stör mig så mycket på denna tjänst.

Jo - jag har tidigare kontaktat PostGirot och framfört någonting liknande det du skrivit här ovan... varje gång jag använder "tjänsten" vill jag gå tillbaka till att använda papperskontoutdrag, men det kostar skjortan. Snacka om att det var bättre förr!

Ps, vill man bli extra upprörd kan man ju fantisera lite om att någon faktiskt fått betalt för att utveckla och designa eRedovisning...

1
Bevaka tråden