Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svärfar switcher!(?) Men finns Mac-kunskap i Karlstad?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2004-12-15 22:44

Jag hoppas att titel säger vad jag undrar. Min förhoppning är att minska på supporttiden för min svärfar genom att byta ut en fotogendriven Toshiba-laptop mot en 12" iBook. Men kan han räkna med att det finns en Mac-kunnig butik i Karlstad?

• Medlem
  • 2004-12-16 12:07
Ursprungligen av frazze:

Jag hoppas att titel säger vad jag undrar. Min förhoppning är att minska på supporttiden för min svärfar genom att byta ut en fotogendriven Toshiba-laptop mot en 12" iBook. Men kan han räkna med att det finns en Mac-kunnig butik i Karlstad?

Sök på återförsäljare i Karlstadområdet på Apples hemsida!

Här

• Medlem
  • 2004-12-16 12:11

Bjarne på Office i Karlstad är mkt kunnig. även färgtekniker..

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2004-12-17 00:17

Lysande. Då har vi ett namn också. Jag har beställt en iBook + skrivare åt svärfar. Han har tidigare fått hjälp av någon med sin stenålders (166MHz/32MB) laptop av någon på Office (med varierande framgång)... Han kan just nu inte öppna och läsa bilagor i Outlook Express.

Bakgrund:
Hans fru tröttnade på att han ideligen hade strul och fick kontakta sin svärson. När hon fick nog och ville skona sin svärson (tack, Christa!) så bestämde hon sig för att det fick vara nog. En ny skulle inköpas. Dotter och svärson fick uppdraget.

• Oregistrerad
  • 2004-12-25 00:52

"PC" start

prata annars med Magnus Tuneld på nyöppnade PC (och Mac) Start på Våxnäs vid Lecab

1
Bevaka tråden