Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra och förmånliga stationära Macar?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-17 12:28

Jag är en väldigt nöjd switcher, fick min iBook för en vecka sedan och vill nu även ersätta min stationära PC med Mac . Sedan jag upptväkte OS X så vill jag helt enkelt gå ifrån Windows världen helt och hållet.. Har inte rört PC:n sedan jag fick min iBook :).

Jag vill nu investera i en stationär Mac och göra mig av med PC:n, min ekonomi nu (efter iBook satsningen) är inte den bästa. Har ni några bra tips om bra stationära Macar som inte är alltför dyra.. söker närmast begagnade. Eftersom jag kommer att använda iBooken mest handlar det mest om en dator som jag kan använda för att föra över grejer från iBooken samt en dator som min fru kan använda. Vill ju inte att min fru ska vara tvungen att använda PC när jag får använda Mac.. det är ju inte rättvist.. Om ni har bra tips på förmånliga och bra Macar så är jag tacksam!

Vill vara 100% switcher!

Jag skulle köpt en Quicksilver av bättre snitt. (Eller... Jag gjorde det...) En g4 på 867-933MHz funkar ypperligt om man trycker i lite minne. Enda jag saknar är line-in.

• Medlem
  • 2004-12-18 11:10

Köp en begagnad PowerMac, hade innan en PowerMac G4 450 x 2 och den funkade mycket bra. Du kan hitta en beggad powermac G4 ganska billigt.

1
Bevaka tråden