Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leverantör av mailforwarding?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Haninge
  • 2004-12-19 12:24

Hej;

Jag är ägare av ett .com-domän och får just nu spegling och mailforwarding till min mac.se-mail via ett företag som heter FL-Net. Tydligen är FL-Net´s prisar på tok för höga. Kan någon tipsa om en bra leverantör av denna tjänst vore jag tacksam. Hinner du tipsa redan idag, kanske jag får detta fixat innan jag drar på jullov i härliga Danmark.

Många Hälsningar fran Mikkel

Först kom jag å tänka på http://www.dyndns.org/ men det kanske inte löser dina problem. Har du .com-domänen kopplad till något webhotel (dvs kan du inte bara vidaresända mailen från mailboxen där? (fast det har du säkert tänkt på redan))

• Medlem
  • Haninge
  • 2004-12-19 12:44
Ursprungligen av David Slättne:

Först kom jag å tänka på http://www.dyndns.org/ men det kanske inte löser dina problem. Har du .com-domänen kopplad till något webhotel (dvs kan du inte bara vidaresända mailen från mailboxen där? (fast det har du säkert tänkt på redan))

1) Jag har websidan på mac.se...

2) Jag föredrar även en svensk leverantör, om någon har tips om en sådan

MVH Mikkel

Ursprungligen av Mikkel:

1) Jag har websidan på mac.se...

2) Jag föredrar även en svensk leverantör, om någon har tips om en sådan

MVH Mikkel

Levonline är väldigt svenska och finns i Stockholm. Dom är inte det billigaste men defenitivt ett av de bättre i fråga om stabilitet och support. Dom vet verkligen vad dom sysslar med vilket man dessvärre inte kan säga om alla aktörer. Att ringa å prata med den tilltänkta ISPen ger en tydlig fingervisning om hur tillgängliga dom är och om dom vet vad dom talar om.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-27 02:13

Jag kör med www.zoneedit.com till alla mina 6 aktiva domäner och är mycket nöjd med dom. Och GRATIS är GOTT!!!

1
Bevaka tråden