Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Även om Tomten inte varit hos oss ännu, vet jag att jag inte kommer att få en Mac-julklapp
Men ni som fick en - berätta vad ni fick! Skrik ur er glädje över en eventuell Macrelaterad klapp från Tomten. God Jul!
min snälla tomte kom med en liten mini DVI till Video adapter -nu blir det titta på film av!!!
sen kom han (tomtefar) också med en peng som oavkortat kommer gå till förfinande av min lilla ögonsten (har jag nämnt att min PB 12" nu fått ett namn?) [egon] heter han så fint
Jag vet inte riktigt vad jag fick... Men OM Apple släpper en uppgraderad iPod i januari så fick jag en halv sån... Eller... Jag och sambo ska dela på en... grön.
Jag vet inte riktigt vad jag fick... Men OM Apple släpper en uppgraderad iPod i januari så fick jag en halv sån... Eller... Jag och sambo ska dela på en... grön.
Är tvungen att revidera mitt inlägg. Det blev en PowerBook 12" av pengarna vi fick i jul. 3-7 dagars lev.tid...Väntar...