Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Switcher Fråga!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-26 10:15

Jag undrar vad programet med ett litet @ som ikon heter? @ sitter på en knapp, som sitter på en fjäder. Jag råkade ta bort ikonen från dock, och hittar det inte nu!

Jag vet att det är en riktig korkad fråga, men som nybliven switcher (fick en iMac 17 i julklapp, älskar den) så hoppas jag att ni har förståelse!

/Adzam 1

PS. Ursäkta stavfel! DS.

Jag tror bara det är en hemsida eller ett registreringsmejl eller något liknande, kommer inte ihåg vilken däremot

/olof

• Medlem
  • S.Sandby
  • 2004-12-26 10:29
Ursprungligen av Kellogs:

Jag tror bara det är en hemsida eller ett registreringsmejl eller något liknande, kommer inte ihåg vilken däremot

/olof

Det är en direktlänk till Apples hemsida där dom listar vilka program det finns till MacOS X. Den sidan kan också nås via Apple-menyn.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-26 10:29
Ursprungligen av Kellogs:

/olof

Vet du vart det ligger på hårddsiken?

• Oregistrerad
  • 2004-12-26 11:48

Ikonen du söker leder till Apples webplats. Jag har själv slängt bort den för att den tar onödig plats i dockan.

Återskapde den nyss som test genom att dra bokmärket (i Safaris bokmärkslista) för http://www.apple.com/se/ till dockan. Vipps var knappen med @ tillbaka i dockan.

Lycka till!

• Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-26 11:58
Ursprungligen av Macx:

Ikonen du söker leder till Apples webplats. Jag har själv slängt bort den för att den tar onödig plats i dockan.

Återskapde den nyss som test genom att dra bokmärket (i Safaris bokmärkslista) för http://www.apple.com/se/ till dockan. Vipps var knappen med @ tillbaka i dockan.

Lycka till!

Tack så hemskt mycket!

1
Bevaka tråden