Det finns Routers som har fler usb tillbehör än APE. tex dlink 824VUP+
Vet dock inte om man kan sätta in en USB förlängare i APE eller övraiga routers.
Så som jag har gjort är följande :
har kamera ställ
iPod ställ
Mobilställ
Allt det är uppställt på en rad. Sen har jag borrat ett hål under varje ställning och dragit kabeln där igenom och samlat upp dom i en nätkabel uppsamlare, den typen B&O använder sig av.
Skrivaren står i en skåp lite längre bort tillsammans med APextremen och bredbands modemet.
Musiken har jag går genom APexpress!
Det viktigaste när man sätter upp en sådan här sak är att man drar upp skrivbordet och sätter i varje sladd förrst, sen tar man varje grupp och drar dom genom den där nätuppsamlaren! det gör så mycket. (finns även i vitt, finns på NK ljud och bild)
Detta är dock kopplat till G5an och du har en iBook så usb förlängare är nog det smartaste. Ha den på baksidan utav bordet med T5 och mobil dockan inkopplad. så har du bara en liten kable att sticka in. Kanske sätta ihop den med ladd sladden. då får du bort 1 sladd och 2 blir 1
Sen tar du en APexpress och kopplar in stereon i med skrivare. Då får du bort 2 sladdar från datan samt att vänner som besöker även kan skriva ut något.
Firewiren måste du tyvär ha i datan då det inte går å APE över den för inga routers har FW ingångar
//tobias