Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har fått nog..

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-01-09 21:36

Har jag väll inte men jag läser i alla dessa forum om OSX förträfflighet. Och vad kan jag säga? Min farsa som är 73 år har köpt en iMac 500 se, givetvis på grund av mitt inflytande, och när han körde 9:an så var det en del supportande. Jag fick ibland med lite irriterat försöka att få honom förstå vad han inte fick göra. Med andra ord så var det en hel del support. Nu sitter vi på X:et och farsan hör nästan aldrig av sig,(vilket givetvis kan tolkas på olika sätt). Jag sitter nu på Filippinerna med en PB 15" och tösen har en iBook 12" 600. Jag orkade faktiskt släpa med mig både Airport Extreme och Airport Express hit. Allt funkar klockrent. Jag var lite velig när jag skulle köpa Airport Extreme med modem eller utan. Nu blev det med och det har verkligen befriat oss, vi är ju ganska bredbandssjuka av oss. Jag har aldrig behövt stänga av någon dator eller felsöka någonting under hela vår resa här När jag frågar tösen när hon startade om datorn sist ( hon är !6 år ) så tror hona att det var hemma i Sverige. (Vi åkte Oktober 09) Min största miss hitils är en polare i Sverige som köpte en Dell för att han inte var riktigt övertygad och att en MAC inte fanns som peronalköp( fy fan). Ha det bra i snön. Jag stannar 3 veckor till.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-09 21:45

*skratt*

Skaffa webcam till farsan så du håller lite kontakt mä'n
(iChatAV)

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-01-09 21:51

modem Pär, Modem!

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-01-09 21:55

Ensak till. Klockan är fem på morgonen här..Queee

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-01-09 21:57

En sak till Pär. 15 san Miguel

  • Oregistrerad
  • 2005-01-09 22:00
Ursprungligen av onnyt:

En sak till Pär. 15 san Miguel

*storskratt*

Låter som en natt det

(I morgon eftermiddag glömmer vi va )

Ursprungligen av onnyt:

Ha det bra i snön. Jag stannar 3 veckor till.

Snö har vi ont om. Som synd är.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-01-09 22:10

Min tös ligger i sängen och chattar med sina kompisar och jag, mer eller mindre bamsetankad, sitter och skriver inlägg på Macc99

Ursprungligen av abens:

Snö har vi ont om. Som synd är.

Uppdatering: Fick ett mail från en kompis som informerar oss som inte har någon snö här uppe i norr att de har fått 1,5 meter snö utanför Las Vegas.

Var är jorden på väg?

Jag blir mållös....

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-01-10 21:14

I am back!

1
Bevaka tråden