Efter många månader med Samsug D500 är jag fortfarande väldigt nöjd med telefonen!
Dock har jag fortfarande inte fått den att fungera med iSync.
Någon som har kommit på någon lösning på det uteblivna stödet för iSync?
Det är nog kört tyvärr.
Jag blir faktiskt allt mer irriterad på småsaker i telefonen, skulle gärna byta till en K750i om jag hade pengar över. Samsung har lyckats väldigt bra med smidigheten i telefonen, skärmen är grym, kameran är ovanligt bra mm. Men i OS:et ligger dom några generationer efter våra nordiska telefoner (SE och Nokia alltså). Det är ofta småsaker, men irriterande småsaker. Det är som att de inte riktigt tänkt igenom saker och ting.
Exempel 1: Om man skriver in ett nummer på telefonen och vill spara det så kan man bara spara det i en ny kontakt, inte i en existerande (iaf så vitt jag kan se), vilket är irriterande.
Exempel 2: Väckningsfunktionen kan av någon anledning inte spela upp annat än några förvalda (hemska) musiksnuttar. Trots att telefonen är en riktig MP3-telefon. Det går inte heller att sätta volym på väckningsmelodi.
Exempel 3: Det finns möjlighet att ställa in genvägar, men dessa är rätt begränsade. T.ex. går det inte att fixa så att man enkelt slår av och på bluetooth. Enda sättet att slå av det är att dyka in ett antal steg i menynerna.