Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Keynote borta?!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-12 09:38

Hej!

Jag har nu bekantat mig med min Powerbook i tre veckor. Har aldrig haft en mac tidigare, måste säga att jag är jättenöjd.

Har för mig att jag hade ett program som hette Keynote i början, men kan nu inte hitta det. Jag vet att jag inte har tagit bort det, man måste väl dra program till papperskorgen om man vill ta bort dem, detta har jag inte gjort. Kan de försvinna på något annat sätt?

Jag har installerat office 2004, kan det ha med det att göra?

Hur kan jag få tillbaka programet, borde finnas på cd:n som kom med datorn, eller?

tacksam för svar.

/JOHAN

  • Medlem
  • 2005-01-12 11:05

Kanske låter dumt, men har du prövat att söka på keynote i sökfunktionen (längst upp till höger) i finder-fönstret?

Det brukar hjälpa mig att hitta saker jag slarvat bort...

-Cilla

  • Oregistrerad
  • 2005-01-12 11:49
Ursprungligen av cilla:

Kanske låter dumt, men har du prövat att söka på keynote i sökfunktionen (längst upp till höger) i finder-fönstret?

Det brukar hjälpa mig att hitta saker jag slarvat bort...

-Cilla

Jo, det var bland det första jag gjorde. Men hittar ingenting.

/JOHAN

Är din dator ny eller begangnad. Du borde ju ha fått med skivor med keynote på. Mig veterligen bundlas inte med nya PB (jag har en egen som är tre månader ungefär)

Mvh Kellogs

  • Oregistrerad
  • 2005-01-12 13:16
Ursprungligen av Kellogs:

Är din dator ny eller begangnad. Du borde ju ha fått med skivor med keynote på. Mig veterligen bundlas inte med nya PB (jag har en egen som är tre månader ungefär)

Mvh Kellogs

Den är ny. Jag har nämligen för mig att jag såg programet de första dagarna. Antar att det bara är att installera det igen från programcd:n. Frågan är hur/varför det plötsligt har försvunnit?

/JOHAN

Jag tror inte att du har haft det med från början överhuvudtaget, kolla vilka program som skepas med

Keynote kommer inte med nya datorer direkt från Apple. De är ett program man köper till.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-12 21:55
Ursprungligen av Johan S:

Keynote kommer inte med nya datorer direkt från Apple. De är ett program man köper till.

Nej du har rätt, måste ha sätt fel helt enkelt.

/JOHAN

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-13 15:00

Det är lugnt, det är inte hela världen. he he

1
Bevaka tråden