Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-12 15:38

Hej!
nu har jag äntligen blivit med mac! eller vad man nu säger. Jag kan bara klämma i i alla hyllnings körer! Har kört PC sen det begav sig. Har börjat lite blygsamt, men "kostnads effektivt" med en begangnad G4. det är en fröjd att gå in i vardagsrummet och se sin stora klump till skärm (21") och tänka den är ju rätt snygg. Aldrig mer PCs "vitvaror".
Jag inser mina begränsningar i att "tänka" som en mac så snubblade jag på denna sida och insåg att här kan man lära sig ett och annat. Tex har behöver jag skaffa en ny HD men har ingen anning om hur man installerar den.

hur som helst ser jag fam emot att spendera många timmar här och en dag i framtiden kanske jag säger Välkommen till nya medlemmar och kommer med små tips!

Olle

Ursprungligen av Ollster:

hur som helst ser jag fam emot att spendera många timmar här och en dag i framtiden kanske jag säger Välkommen till nya medlemmar och kommer med små tips!

Tills dess så passar jag på att välkomna dig!

Har du frågor eller funderingar så är det bara att ställa dem, det finns många här som sitter inne med kunskap om både det ena och andra. Vissa ämnen har en tendens att dyka upp upprepade gånger, så en sökning innan en start av ny tråd är att rekommendera.

1
Bevaka tråden