Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Applestore Bagdad

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-16 21:25
  • Oregistrerad
  • 2005-01-17 12:31

Ser oerhört photoshoppad, och på andra bilden så saknar killen därbak till höger ben.

• Oregistrerad
  • 2005-01-18 11:12
Ursprungligen av Halligalli:

Ser oerhört photoshoppad, och på andra bilden så saknar killen därbak till höger ben.

Bagdad. Otäkt.

risigt ps-jobb fast rätt skoj . T.U.

Uselt PS-jobb enligt mig. Logotypen är inte ens vriden i perspektiv.

• Oregistrerad
  • 2005-01-18 00:30

Lägg ner, vafan nästa gång får ni komma på idén, fixa en perfekt photoshoppning och dessutom lägga ut den före snubben med 2 dagars PS erfarenhet, det gäller inte bara att kunna snacka i efterhand.. man måste kunna agera

Give the guy some credit... Kul idé lite dåligt utförande...

• Oregistrerad
  • 2005-01-18 00:36

Jupp, skön idé men fult resultat. Kör hårt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-18 00:38

Den ser förjävlig ut,, men jag tycker den var ganska kul

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-18 00:50

Saker behöver inte se bra ut för att vara skojiga. En för genomarbetad lösning behöver inte betyda roligare skämt, snarare tvärtom.
Antagligen kom han på det och slängde ihop den på 2 min.

• Oregistrerad
  • 2005-01-18 01:19

Håller med. Kvickheten är viktig.

• Medlem
  • Täby
  • 2005-01-18 08:32

hahah

• Oregistrerad
  • 2005-01-18 10:25

Jag tycker skämtet var halvkul, men när vissa klagade på det estetiska utförandet av skämtet blev det kul. Hahaha, vissa är totalt humorbefriade. Acke sa det bra: han försöker "förklara" humorn....men inser nog att det är lönlöst....

Hur kan man vara så dum (?) att man lägger ned pengar på att skaffa sig en domän som heter "ifoapplestore" - vad är "ifo" för något ?

Ursprungligen av Olle@mac:

Hur kan man vara så dum (?) att man lägger ned pengar på att skaffa sig en domän som heter "ifoapplestore" - vad är "ifo" för något ?

Citat:

...a group of people who camp in front of (ifo) Apple Stores the night before their grand opening...

http://www.ifoapplestore.com/about_me.html

1
Bevaka tråden