Här surfar man runt som en rätt glad men fattig student och kollar lite vad bärbara datorer kostar (inte för att jag direkt BEHÖVER någon utan bara för att få se), och råkar av en slump hamna här...ojojoj what a mistake...(eller?)...
Från att ha varit en tämligen nöjd ägare av en två år gammal stationär PC (okej, det kommer upp en del irriterande felmeddelanden nån gång...eh...ett par gånger om dagen och med jämna mellanrum får man plocka ut ett virus eller två, men annars så) så har jag nu förvandlats till en inte alls nöjd ägare av en två år gammal stationär PC. Finns det ett sätt att SLIPPA detta? Istället ägnar jag en alldeles för stor del av min tid till att kolla runt efter diverse fakta om fina ibooks, kolla bankkontot och försöka räkna ut hur lång tid det går att leva på nudlar innan håret ramlar av. Snacka om skapat behov...hm, men den som väntar på något gott...
Väldigt bra sida förresten, här kan man få svar på det mesta och man har en del frågor när man knappt petat på en mac tidigare i sitt liv, men det ska det förhoppningsvis snart ändras på!
/ia (nybliven medlem på forumet och blivande macägare)