Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Mondo, det är lite crazy det här. Varannan gång kommer jag direkt till produkterna och varannan gång till startsidan...Kan det ha med safari att göra? Eller med JME?
Mondo, det är lite crazy det här. Varannan gång kommer jag direkt till produkterna och varannan gång till startsidan...Kan det ha med safari att göra? Eller med JME?
Det har med kakan om du vill ha butiks elelr internet -priser.
Sätt den och sedan funkar länkarna tills kakan timear ut…
Av någon anledning får den där skapelsen mig att tänka på bonnlurkar som sänker sin 244:a, målar den Ferrariröd, sätter på en gigantisk vinge, demonterar ljuddämparen och tror att de är coola när de åker till Statoil och köper en kôrv med Pucko. Vilket nog innebär att CS-nördarna bara är en urbaniserad version av de förstnämnda.
Jag fick reklam från JME DATA idag. Jag kunde inte låta bli att vidarebefordra länken till en PC som för tankarna till innovation, stilrenhet ock klass. Se själva:
Stilren? Klass? Du var ironisk va'? Det ser ut ungefär som om de hällt ut en hög prylar på golvet och sedan svetsat ihop dem. Den är ju knappast vacker och om det är tänkt som en kopia av Apples dator så tycker iaf jag att de kunde ha gjort ett bättre jobb. Jag säger bara det att om jag någonsin skulle skaffa en PC - förutom den laptop jag kör på nu e-som min Mac strejkar - så skulle det vara en Alienware.
Ursprungligen av simmarn:
Fortfarande finns det ingen PC med allt i en låda. Tror jag behåller min iMac.
O den dag det gjorde det så är frågan om allt verkligen skulle funka ihop utan ständiga klagomål från Windoze
Jag tycker att Hush Technologies gör ganska snygga PCs. Dessutom är de knäpptysta. En Shuttle ser ganska smäckig ut i jämförelse, men så är det ju lite olika prisklass också.
Jag tycker att Hush Technologies gör ganska snygga PCs. Dessutom är de knäpptysta. En Shuttle ser ganska smäckig ut i jämförelse, men så är det ju lite olika prisklass också.
Om man nu vill ha en PC...
Hmm, påminner litegrann om stereoprylar från NAD - minimalistisk design.