Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jo, jag satt och hoppades på att dom skulle komma nu i början av året. Inte för att köpa en ny, men för att de äldre skall sjunka i pris. Dock så snackas det ju om ett halvår nu så jag pallar inte vänta längre.
He he, var i samma situation som dig Hallon. Det är svårt när man inte orkar vänta. Jag köpte iaf. nyligen en 12" Ibook 900Mhz, med 640 Mb Ram och Airportkort. Den borde duga ett år.
Jo, jag satt och hoppades på att dom skulle komma nu i början av året. Inte för att köpa en ny, men för att de äldre skall sjunka i pris. Dock så snackas det ju om ett halvår nu så jag pallar inte vänta längre.
Halvår? Var har du fått det ifrån? Som jag förstått det så kommer det nya PowerBook-modeller väldigt snart (på tisdag kanske?).
Det som ligger ett halvår bort (minst) är däremot PowerBook G5, men det är en annan sak.
Kort svar: en iBook G4 duger alldeles utmärkt för professionellt arbete. (Mer nöjd med min iBook än min gamla 667a P-Book, den va en klenfis på alla sätt & vis).