Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Att skriva det här är nästan som att lova att vi kan förvänta oss en massa svenska bilder och ett hopkok av svenska ord värt att kallas recension :). För det kommer väl?
Om han får med sig en mini så kommer jag ha den på måndag. Tydligen har dom annonserat i tidningarna att den släpps officiellt på lördag (imorgon) och att det ska finnas gott om produkter i lager. Låter spännande
Just nu slumrar han på SAS Airbus 330 ifrån New York mot Köpenhamn. Den landar i Göteborg imorgon och jag ska be lillebror att fotografera den såklart .
Just nu slumrar han på SAS Airbus 330 ifrån New York mot Köpenhamn. Den landar i Göteborg imorgon och jag ska be lillebror att fotografera den såklart .
Är det världsgaranti på burken. Var köper man en schysst adapter? USA--Sverige, har hittat en hel del Sverige--USA....
Det är inte världsgaranti och du behöver bara en vanlig apparatsladd. Om den går sönder får vi skicka den till USA antar jag. Mats fixar bilder om en stund.
Det är inte världsgaranti och du behöver bara en vanlig apparatsladd. Om den går sönder får vi skicka den till USA antar jag. Mats fixar bilder om en stund.