Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tv widget som funkar till konfubulator

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har sökt en TV widget som funkar med svenska kanaler, onTv vet jag ska vara bra, men var hittar jag den? goggle ger inte mycket svar, finns det någon som har den på sin iDisk eller nån privat ftp?

Finns det något annat program som kan visa mig vad som går på Tv just nu?

Öppen för alla förslag, ska köras på en iBook, vad jag har märkt så är konfubulator ganska CPU krävande, så finns det nåt snyggt instiks program till OSX så tipsa gärna om det.

Så bring it on...

• Oregistrerad
  • 2005-01-21 23:14

Okej, det är väl lite för asketiskt, skulle hellre vilja ha en Tv funktion a la kommande dashboard, dvs grafisk.. gillar inte terminal knackande, även fast jag klarar mig där...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-22 00:13

är det typ såhär du vill ha?

http://hem.bredband.net/miaasp/desktop.jpg

Btw så ör det Johan Nilsson´s skrivbord.

Exakt, onTv heter väl programet/widget , någon som vet hur man får tag i det, sökt på 99mac.se osv..
går bara till döda länkar osv. Goggle likaså, så är det någon som sitter på en FTP men onTV så skicka PM till mig eller länka..
Skulle vara djupt tacksam för det.

MVH

Jocke

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-01-22 01:40

Testa å Pm Johan nilsson här på 99mac

Eller så kollar du på versiontracker.com

//t

Verkar som att onTv inte finns längre på versiontracker, ska försöka kontakta johan nilsson också...
får se vad han har att säga.

• Medlem
  • 2005-01-22 12:40

Jag är också intresserad, så meddela hur det blir!

Har spenderat hela dagen med att hitta Tv widgets, utan att hitta några som funkar för svenska kanaler, vädjar, finns det någon som har OnTv på en FTP/iDisk osv, och är villig att dela med sig av den. Eller vet var man kan få tag i ett sådant program.

Jocke

1
Bevaka tråden