Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

swichande farsa gillar klockan

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Farsan som har jobbat på pc hela sitt liv har äntligen efter år av hjärntvätt köpt en iBook. På skärmen har han lagt den där klockan, som har en förmåga att lägga sig ivägen för allt man ska klicka på:

så jag frågade farbror om han inte skulle ta bort klockfanskapet och jag fick då svaret:
"ähmen jag tycker den e lite cool".

Ännu ett bevis på hur efter pc är. farsan kommer få en hjärtattack när tiger kommer.

Senast redigerat 2005-01-23 12:12

Han tillhör kanske kategorin "finurliga gubbar"? Mer eller mindre gamla, men ändå intensivt intresserade av teknik som de aldrig kommer att hinna använda till fullo. "Finurliga gubbar" överraskar ofta stort med sin kunskap. De kan vara 99 år gamla, men blir ändå upphetsade över *rätt* nyheter.

Jo fast ändå. Klockjäveln!

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-01-23 13:13

Hehe - fin klocka. Jag har aldrig haft den i fönster, ska prova detta nu en stund. Den verkar gött ivägen hur som helst.

Jag har för övrigt hjärntvättat min pappa också - han kommer att köpa en mac när han pensionerar sig säger han nu. Det kan man tolka som att han kommer att switcha eller att han tänker jobba tills han dör.

1
Bevaka tråden