Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Här är jag, switchad och ...eller?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lerum
  • 2005-01-24 08:50

Tjip!

Här sitter en gamma luttrad PC-fanatiker, lätt tårögd bakom en sprillans ny iMac 20". Helt vansinnigt kär i min nya iMac har jag redan börjat spara ihop för en mac hemma också. Tillsvidare får jag dock nöja mig med att leka med iTunes i Windowsmiljö.

Till vardags jobbar jag på en reklambyrå med original, grafisk form, illustration och ibland även copy. På fritiden solar jag mig i skenet från mina datorskärmar, oavsett om jag surfar, lattjar med illustrator eller sitter och fumlar runt i shell på SGI'n.

Idag består min hårdvarupark i hemmet av en Intel 2Ghz PC, 512Mb RAM som kör WindowsXP SP2, en SGI Indigo2 R10K 195Mhz, 384Mb RAM som kör Irix 6.5.22m och en Toshiba 320CDS laptop, 233Mhz 96Mb RAM som kör slackware 10 (linux).

Det där är väl jag helt enkelt..

MVH // Markus

• Oregistrerad
  • 2005-01-24 11:26

Du är en solklar switcher!

Välkommen i gänget!

• Medlem
  • Lerum
  • 2005-01-24 11:33

man tackar man tackar!

Jag ser mig dock inte som en solklar switcher än, men hade jag haft degen så skulle jag nog gjort det.. då hade jag prackat på farsan alla gamla pc maskiner och levt lycklig med en powerbook och valfri stationär mac samt min gamla trofasta SGI....

är det någon som vill sponsra så är ni välkommna, jag kan till och med tänka mig ett byte

1
Bevaka tråden