Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyfiken på Mac!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-26 09:30

Hej!

Går i tankar om att köpa en Mac Mini, för att på ett skapligt billigt sätt kunna testa hur det är att Mac.
Tänkte ha den som mediadator (inte HTMAC) utan mer som en platform för att organisera bilder, musik och film. Är även mycket sugen på GarageBand och vad det har att erbjuda. Dock är jag lite tveksam till om jag ska vänta på Tiger. Jag borde nog göra det med tanke på ekonomin, men när man väl bestämt sig för ett köp så...

Hursomhelst, kul att vara medlem på ett så trevligt forum om 99mac!

Over & out

• Medlem
  • Täby
  • 2005-01-26 10:51

Mediadator heter HTPC även om det är en mac... är ju fortfarande en PC även om den inte kör windows

• Oregistrerad
  • 2005-01-26 11:27

Så sant, så sant.

• Medlem
  • Harestad
  • 2005-01-26 11:58

Det finns mycket man kan vänta på om man vill få ut mest av pengarna. T.ex. finns det säkert dem som väntar på en G5 processor i Mac Mini också.

Jag tycker att du ska köpa Mac minin idag om du verkligen behöver den, och därmed få Panther på köpet. Panther är ett riktigt bra OS och jag ångrar ingenting av köpet. Men om du kan vänta några månader så är det kanske värt det för att få Tiger.

Dessutom tror jag att Mac minin kommer att vara perfekt för ditt ändamål vad gäller organisering/redigering av bilder, musik och film. Garageband verkar som du säger riktigt coolt.

1
Bevaka tråden