Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ett rop på hjälp från malaysia...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-01 13:15

hej alla sitter på en svettig ö just nu. ganska kul men eftersom jag ska vara där så pass mycket så vill man ju maila. Inga problem använder min mac.com adress...fast här finns ju bara PC, lite korkat pga att jag läste om detta problem här på 99mac för några veckor sedan. Har för mig att det fanns någon väg förbi detta...skulle leta upp detta men har väldigt begränsad mailtid.
tack på förhand

• Medlem
  • 2002-06-01 13:29

skriv: http://webmail.mac.com i browsern så kan du logga in på vilken plattform som helst. Skumt men sant. Fick tipset själv av någon här.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-01 13:34

Men eposten på Mac.com kommer man ju åt från en Windows- eller Linux-burk också?

• Medlem
  • 2002-06-01 13:44
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: mondo65:
Men eposten på Mac.com kommer man ju åt från en Windows- eller Linux-burk också?

Ja, men bara om man skriver som ovan. Ifall man loggar in från iTools, får man allt som oftast ett felmeddelande, plus en pik om att köpa en Mac.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-01 13:50

Men det går ju finemang att komma åt eposten från vilken dator som helst med vilket epostprogram som helst!

• Medlem
  • 2002-06-01 13:52

Jaja, du menar så. Visst, men man kankse inte ändrar inställningar på en lånad dator när man är på resa. Eller?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-01 14:02

OK, jag förstår.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-06-02 13:04

TACK! betyder mycket! drar genast iväg och provar!

1
Bevaka tråden