Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med iPhoto 05!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-31 18:46

Sitter och redigerar lite bilder med hjälp av dom nya möjligheterna i iPhoto 05. Men när jag sedan är klar och går över på nästa bild sparar den inte ändringarna som gjorts i skärpan. Bilden blir åter lite suddig.

Hur ska man göra för att spara ändraingarna i skärpa? Nån som kan kolla om iPhoto gör likadant hos er?

//Fiiz

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-22 16:01
Ursprungligen av FIIZ:

Sitter och redigerar lite bilder med hjälp av dom nya möjligheterna i iPhoto 05. Men när jag sedan är klar och går över på nästa bild sparar den inte ändringarna som gjorts i skärpan. Bilden blir åter lite suddig.

Hur ska man göra för att spara ändraingarna i skärpa? Nån som kan kolla om iPhoto gör likadant hos er?

//Fiiz

Fick du ngn klarhet i ditt problem, jag har exakt samma irriterande problem. Ngn som vet vad det kan bero på?

• Medlem
  • Höganäs
  • 2005-04-22 16:42
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-22 17:04
Ursprungligen av Micke F:

Tack för tipset, jag kikade på dom länkarna igår utan att hitta ngn lösning. Det verkar iaf som fler har samma problem. Skulle vara intressant att få reda på hur många här som upplever samma sak med skärpeändringar som inte sparas?

• Oregistrerad
  • 2005-04-22 17:30

Det stämmer på min också. Jag testade nu när jag läste tråden. Hade ändrat skärpa på några bilder på mitt bibliotek men bara marginellt utan att kolla att det verkligen sparas.

• Medlem
  • 2005-11-01 08:03
Ursprungligen av FIIZ:

//Fiiz

Hej,
bilden är inte suddig om du ser den i 100% förstoring, den bara ser suddig ut p.g.a. kantutjämningen.

/M

1
Bevaka tråden