Hmm. Jag blir visst emotsagd här, och det är ju bara att gratulera de 2 som fått en som funkar. Det kanske är så att man ska lite tur med den här musen?
Som sades tidigare i tråden så verkar det finnas blandade uppfattningar om musen. Så egentligen kan jag väl inte säga så mycket mer än att om det är så osäkert så är det kanske bättre att låta bli?
Och Kaveh: jag tror nog inte jag kan vara mer ingående än jag varit. För det mesta funkar musen helt OK, men alltför ofta gör den lite som den vill. Det är främst när man ska in på detaljer, alltså mindre rörelser. T.ex att maska något i Photoshop, eller sätta textmarkören på ett visst ställe i textblock i InDesign. Den flippar helt enkelt, och vill inte gå det håll som jag vill. Eller så blir den lite spastisk och hoppar till.
Min rekommendation är att kolla närmre på BT-500 från RadTech (finns på Macoteket tror jag), de som har den verkar nästan förälskade i den, hehe. (När de väl kommit över att den är grymt liten vill säga.)
Men, som sagt tidigare, är någon intresserad av en billig hoppmus, så skicka ett PM och lämna bud på min MacMice TheMouseBT.