Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Snacka-knapp" i Skype

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-02-01 19:32

Finns det nån inställning i Skype nånstans där man kan ställa in så man inte snackar när man inte håller in en viss knapp? Jag hittar inget iaf. Borde finnas tycker jag.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-01 19:40

Timmy,

Du skrev:

Ursprungligen av xtimmyx:

Finns det nån inställning i Skype nånstans där man kan ställa in så man inte snackar när man inte håller in en viss knapp? Jag hittar inget iaf. Borde finnas tycker jag.

Att du med hjälp av en tangentkombination på din Mac kan styra huruvida du snackar eller inte ser jag i dagsläget som omöjligt, men jag gissar att vad du är ute efter är att kunna styra om vad du säger hörs "på andra sidan" eller inte.

Typ "sekretessknapp" eller "mute"...

Då jag ännu inte testat denna version av Skype vet jag Ej om det finns någon "sekretessknapp", men återkommer gärna efter att ha testat själv...

-Torkel

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-02-01 19:43

Trist, funkar ju på teamspeak och ventrilo till pc. skönt att ha en sån knapp när manska göra annat samtidigt och typ snacka med andra samtidigt som man skypar. borde ju itne vara så svårt för skype-folket att inplantera tycker jag.

jag har senaste versionen men jag hittade inget där

Skaffa en extern mikrofon med ON/OFF knapp

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-02-02 08:22

Ja det skulle ju iofs fungera men det är omständigt. Ska maila skype och höra om det är möjligt att dom pillar in det i nån kommande version.

1
Bevaka tråden