Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Guitar Amp Pro strular

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-02 16:27

Jag använder Logic Pro 7. När jag lägger på Guitar Amp effekter via de förinställda menyerna som finns i mixern fungerar endast vissa alternativ, speciellt de med mycket distortion. Bland de rena ljuden med effekter fungerar enbart två eller tre. Har jag väl lagt på en Guitar Amp effekt som inte ger något ljud hjälper det inte att jag tar bort alla inserts i kanalen för att få kunna spela in igen. Jag måste först välja en effekt som ger tillbaka ljudet, sedan ta bort alla effekter, innan kanalen åter fungerar att spela in på. Vad är detta? Någon som har något botemedel?

Vet inte om följande problem alltid har funnits där eller om det är nytt iom. version 7.0.1 eftersom jag inte har använt Guitar Amp speciellt mycket tills nyligen.

Har inte haft några problem med min 7'a och guitar amp pro (än).
Men har hört från olika håll att 7'an i allmännhet är lite buggig än så länge, även 7.0.1 versionen, får väl hoppas att de kommer med en ny uppdatering där detta är fixat snart.

1
Bevaka tråden