Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Letar efter Flashfilm: "I want a mac" med Jackson 5

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-06 00:25

Hallå!

Vet att jag har sett en så aprolig flashfilm ( eller om det var vanlig film ) där man tagit Jackson 5s gamla hit "I want you back" och bytt ut det till "I want a mac"...Tror att det var en sådan sia som hyllade mac med en massa omgjorda låtar. Är det någon som vet var den här sidan ligger? Var så hysteriskt rolig att jag måste få återuppleva den

• Oregistrerad
  • 2005-02-06 00:43

Inte någon sådan flashfilm här men mycket annat kul

Hej och hå
Den var ju med ungefär 50 meg in i filmen
Bra film oxå

Senast redigerat 2005-02-06 01:10
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-06 01:11
Ursprungligen av Pär:

Inte någon sådan flashfilm här men mycket annat kul

Haha, jo där är den ju....Winsongs....i slutet av den...hahaha! Hela den filmen är såååå bra.

och här är texten till "I want a mac" http://www.fh-wolfenbuettel.de/fb/m/03/sonstiges/wavundavi/winsongsindex.html#iwantamac

Tack

Edit: Switshar på måndag och det känns fan som jag vunnt på lotto. Har en liten cermoni här hemma..Lite som en högtid

Senast redigerat 2005-02-06 01:24
  • Oregistrerad
  • 2005-02-06 12:40

De här är troligtvis de absolut roligaste jag sett!!!

• Medlem
  • Österåker
  • 2005-02-06 15:29
Ursprungligen av Pluffo:

Haha, jo där är den ju....Winsongs....i slutet av den...hahaha! Hela den filmen är såååå bra.

och här är texten till "I want a mac" http://www.fh-wolfenbuettel.de/fb/m/03/sonstiges/wavundavi/winsongsindex.html#iwantamac

Tack

Edit: Switshar på måndag och det känns fan som jag vunnt på lotto. Har en liten cermoni här hemma..Lite som en högtid

Jag får ta och gratulera, vad är det för skönhet som du valt ut att investera i då, iBook, PowerBook eller kanske Mac mini?

1
Bevaka tråden