Dock så är det bara att glömma, eftersom det är många sidor som Safari inte klarar. Det visar dem inte rätt eller så är funktionalteten på sidan död, exempelvis var det så på Skyways sida för ett tag sedan.
Du har säkert rätt, och det finns nog fler sidor som inte klaras av Safari än av Firefox, men av de sidor jag besökt har jag bara haft problem med två och båda var i Firefox (eller ja, det gällde övriga geckobrowsers också). Vad ville jag ha sagt med det då? Det låter ju bara som jag bajsar ur mig massa uttalanden för att synas! Jo, vad jag menar är att det där med funktionaliteten är det inte bara Safari som drabbas av.
Funktionerna som inte fungerade (men som gör det nu, sedan rätt människor blivit upplysta om problemen) var, för den som är intresserad, inloggningen på ett forum (tror det var vegan.nu) och sökfunktionen på SF-bokhandelns hemsida (helt säker).
On topic: Firefox har ju som eleven redan nämnt extenstions, och även teman så man kan bygga om det lite som man vill.
Jag kör båda, för de är olika snabba på olika sidor. Vem som är snabbast varierar dessutom med versionsuppdateringar. Dessutom byter jag efter humör. :eek: