Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spara nedladdad QT-film?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag håller på med att försöka lära mig Photoshop och det finns ett antal intressanta tutorials i QuickTime filmformat. Nu skulle jag vilja kunna spara dom på min hårddisk så att jag kunde köra dom litet då och då. Man lär sig ju inte allt direkt och behöver uppdatera sig. Dessutom är dom rätt stora och nedladdningen tar en god stund. Finns det nåt sätt att spara dessa filmer? Dom laddas ju ned på hårddisken så nånstans där är dom ju redan.

Antingen laddar du hem dem med kontroll-klick längst ned till höger i QT-fönstret, om den funktionen inte finns på just de aktuella filerna, så kan du använda File Juicer som hittar de filtyper du kryssat för i programmet, i Safaris cache-mapp.

Ursprungligen av Olav Rust:

Antingen laddar du hem dem med kontroll-klick längst ned till höger i QT-fönstret, om den funktionen inte finns på just de aktuella filerna, så kan du använda File Juicer som hittar de filtyper du kryssat för i programmet, i Safaris cache-mapp.

Jag tror att sparfunktionen inte är upplåst om man inte har registrerat QT Pro.

1
Bevaka tråden