Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Åka till MWSF '06...!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag och min kollega funderar på att åka över till San Fransisco nästa januari för att kunna vara med på Keyonoten med stort K.

Vad behöver man för att kunna vara med där? Är det bara pressfolk, eller får vem som helst vara med? Vad kostar inträde till mässan och keynote?

Ge mig lite råd och tips!

• Oregistrerad
  • 2005-02-08 02:16

SF är en höjdarstad, en av de absoluta favoriterna då den är så pass greppbar till skillnad från ex LA eller NY, charmig och speciell med sina backar, sevärdheter, broar, mm mm.

Keynoten kan vem som helst vara med på. Det handlar om att betala för biljetten och sedan köa tidigt nog på morgonen för att få en vettig plats (för att få en plats överhuvudtaget).

Inträde till själva expo-golvet kan du få gratis på lite olika sätt om du är ute i tid. För att få komma in på keynoten brukar man däremot behöva en biljett/badge på minst "Users Conference"-nivå.
Den kostar också lite olika beroende på när den köps. Generellt sett så är det billigare om man är tidigt ute. Sen höjs priserna allt eftersom det närmar sig. Det kan handla om typ 150-250 dollar.

Säger bara en sak: ÅK!

Är det på MacWorldExpo som man beställer platser då?
Vid vilken tid brukar det släppas info om det?

Vad menas med "User conference"-nivå?

Jag vill att det ska vara januari nu....!!!!

1
Bevaka tråden