Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Världens bästa present.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-09 00:01

Jag och lillebrorsan överraskde farsan med en iMac G5 20"...

Hans winblows burk lade av stup i kvarten och jag blev lack. Efter allt han har gjort för oss förtjänar han att kunna surfa, maila, leka med sina bilder och kunna lyssna på klassiska musikkanaler utan att behöva vara rädd att allt dör och han förlorar sin data.

Han blev så glad att han började gråta...

Skulle bara säga tack till apple som gör schyssta maskiner som är vackra på ut och insidan, och vars allmänt avslappnade och högteknologiskt sköna atmosfär smittar av sig på sina användare.

Det var verkligen en schysst present. Önskar jag hade råd o köpa farsan nåt så fint som en Mac.

• Oregistrerad
  • 2005-02-09 01:52

Vilken generositet. Vilken förmåga att ge! Ojoj. Önskar att mina två små killar blir så generösa om många år när de är vuxna... och jag är gammal. Snygg gest av er. Förstår att din pappa blev rörd. Inte för datorn kanske så mycket som för glädjen man känner för de sina. Men vilken pryl, ojoj. Jag använder själv en iMac 20" nu och det är den finaste, mest otroliga dator jag haft.

• Medlem
  • 2005-02-09 02:36
Ursprungligen av PF:

Vilken generositet. Vilken förmåga att ge! Ojoj. Önskar att mina två små killar blir så generösa om många år när de är vuxna... och jag är gammal. Snygg gest av er. Förstår att din pappa blev rörd. Inte för datorn kanske så mycket som för glädjen man känner för de sina. Men vilken pryl, ojoj. Jag använder själv en iMac 20" nu och det är den finaste, mest otroliga dator jag haft.

Det är många turer kring dina datorinköp!

Kul att du hittat hem, och utanpå det är nöjd.

1
Bevaka tråden