Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snacka om hype!

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tittade in på "Appleinsiders" forum och folk är helnojiga. Dom flesta verka ligga sömnlösa inför varje ny banner på Apples hemsida. Helvilda spekulationer om vad som kommer att avslöjas den 7:de.
Apple är verkligen duktiga på att höja förväntningarna inför mässan, hoppas nu bara att dom kommer med något mer en trådlös mus
kolla in följande länk

[ 02-01-2002: Meddelandet ändrat av: Thomas J ]

[ 02-01-2002: Meddelandet ändrat av: Thomas J ]

*hoppar nervöst upp och ner*

Jag må vara PC användare men jag är också människa!!

Kul att Mac och PC användare kan samsas.. Brukar ofta någon sorts argumentation..

Detta uttalande gör ju inte att man blir mindre nyfiken och exalterad ...

"Due to the impact of new announcements from Apple, Steve Jobs´ keynote was moved to one day earlier than previously scheduled."

[ 02-01-2002: Meddelandet ändrat av: Massebasse ]

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-01-02 23:28

Hjärtflimmer! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

[ 02-01-2002: Meddelandet ändrat av: Clavius ]

Tack för länken till Apple Insider, jag har nu läst igenom samtliga 350 inlägg...

Än mer förvirrad än jag var när jag började

Jo, fortsätter det så här lär man ju få besöka jourhavande psykolog innan helgen ...

Citat:

Skapades ursprungligen av: Venger:
Tack för länken till Apple Insider, jag har nu läst igenom samtliga 350 inlägg...

Än mer förvirrad än jag var när jag började

395 inlägg just nu! Och folk sitter tydligen och vakar inför den nya bannern! Hoppas bara att Apple kan stå upp emot alla förväntningar. Det räcker ju knappast med en iMac med 15"TFT!

Någon av dessa MÅSTE det bara vara!

/ [V]

LOL Gillade särskilt conen. Den borde man kunna trycka ned i en kruka och ha i fönstret
T-son

Visst vore det fräckt om Steve kom in på scenen på en SegWay?

Efter som det är öppet för vansiniga idéer inför MWSF 2002 så varför inte följande:

1. Apple har kommit så långt med en efterföljare till Darwin att det nu kan och kommer kunna köra alla typiska PC-applikationer på en ny Apple dator som inte kan köra MacOS X - dessa nya datorer har AMD-processor. Allt handlar egentligen om att sänka Microsoft eller säga till Bill att "tack för hjälpen och kul att vi fick tillgång till många av era patent..", ja ni minns kanske den där dagen för ca: 4 år sedan då MS köpte icke rösträttberättigande aktier i Apple - ja som dom inte har kvar längre. Den bittersöta sanningen är kanske att Jobs äntligen får ta en gruvlig hämd på Microsoft och på sikt detronisera dom till en vanlig progvarutillverkare. Naturligtvis så är detta nya OS fortfarande open source som kan tankas hem helt fritt. Både engelska och franska regeringen skulle ta detta med öppna armar efter som dom är skitförbannade på MS nya licensavtal. Oracles grundare Jim Ellis skulle gilla detta tror jag. Michael Dell skulle få hjärnblödning.

2. Just ett sådan scenario är som Apples skrev - "Beyond the rumor sites, Way beyond", vore det sant så skulle det slå ned som en bomb - minst sagt.

[ 03-01-2002: Meddelandet ändrat av: Olle Jonsson ]

>>Olle

Det är intressanta och välformulerade tankar, och det säger jag inte bara för att "ljuset" kommer från västkusten.

Mnja Ackiboa, nu är det så att jag är född i Stockholm och bodde där mellan 1948 och 1977... så det kan ju hända att jag har fel Det är alltså de "onödiga åren" jag talar om, borde fötts i Göteborg redan från början, men OK förr eller senare så ser man ju ljuset - ha en bra dag allihopa.

1
Bevaka tråden