Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jobs sticker ut hakan igen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-12 11:35

hoppas inte dom säljer rättigheterna på osx till pc marknaden..

Apple kommer bara göra det om dom tror dom tjänar pengar på det. Just nu ser det inte ut som så.

Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Apple kommer bara göra det om dom tror dom tjänar pengar på det. Just nu ser det inte ut som så.

Då kommer hela hårdvarudelen sluta tjäna pengar, Apple har ju 30%-iga marginaler där andra tjänar enstaka procent idag. Frågan är om vi alla skulle bli gladare över billigare men fulare och sämre fungerande maskiner. Någon som minns REID och UMAX?

(iofs var ju Power Computing jäkligt trevliga)

  • Oregistrerad
  • 2005-02-12 14:11

Något OT men ändå; jag vart rätt sugen på att läsa fortunes-artikeln och tänkte att what the hell, 125 kr är väl rätt okej, meeeeeeeeen deras &%(#(%/ klarar inte adresser med åäö i sig! Mycket frustrerande innan jag kom på att det var det som var grejen. Det stod som bara felaktig adress!!!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-12 18:46
Ursprungligen av svinto_deluxe:

Något OT men ändå; jag vart rätt sugen på att läsa fortunes-artikeln och tänkte att what the hell, 125 kr är väl rätt okej, meeeeeeeeen deras &%(#(%/ klarar inte adresser med åäö i sig! Mycket frustrerande innan jag kom på att det var det som var grejen. Det stod som bara felaktig adress!!!

Annars för dom på snåla sidan så går hela artikeln att hitta i en post i en slashdot diskussion runt just den artikeln.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-12 19:07
Ursprungligen av C.Matsson:

hoppas inte dom säljer rättigheterna på osx till pc marknaden..

Nja, det är väl OK tycker jag. Bara dom inte portar det till x86, det vore katastrof.

1
Bevaka tråden