Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag funderar på att köpa 1 gb sticka till min powerbook 12" har letat på komplett men vet inte vilket minne som e rätt ?? Blir lätt förvirrad av all olika minnen och siffror :S
passar alltså detta tiull 867Mhz också ? har sökt runt lite men fått olika svar. det ser ut som stödet för minne över 640 gränsen är lite oklar. ?=!?? om någon kör mer än 640mb i sin 867 12" så skrik gärna till!
passar alltså detta tiull 867Mhz också ? har sökt runt lite men fått olika svar. det ser ut som stödet för minne över 640 gränsen är lite oklar. ?=!?? om någon kör mer än 640mb i sin 867 12" så skrik gärna till!
mvh d
Jag kör 1GB i min iBook G4 800 Mhz som från Apple också sades kunna ha max 640 MB. Det var bara så att 1GB-moduler inte fanns när den (PB12") först introducerades. Nu finns de.
Jag har en PB 12" 867MHz.
En minnes plats i den bara, där sitter en 512 i dag. Menar du/ni att det går att sätta i en 10024 i stället plats
Kan någon bekräfta att man kör med det?
Jag har en PB 12" 867MHz.
En minnes plats i den bara, där sitter en 512 i dag. Menar du/ni att det går att sätta i en 10024 i stället plats
Kan någon bekräfta att man kör med det?
Ja. Det går att sätta i 1024 MB = 1GB extraminne istället. Utan problem. Jag lovar.