Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag ställde frågan i chatten men det var inte så många där, så det får bli en post här också:
För ett tag sedan (ca. 1 1/2-2 år) fanns det en liten film på apples hemsida där de visade upp en funktion som gjorde att man kunde vrida applikationer på djupet i en extra dimension... någon som vet hur det gick med det? Jag har inte hört talas om det sedan dess.
Ja... exakt vad jag menar. Det kan väl inte ha varit så att Apple gjorde reklam på sin sajt för Solaris-funktion? Jag hittade nämligen filmen på Apples hemsida när jag gjorde projektarbete om OS X...
Kom precis på att det fanns en funktion för att vända applikationerna helt om och skriva anteckningar... går det på looking glass?
Nä... man vände på dem manuellt genom att dra med musen... vände man dem helt runt så kunde man skriva anteckningar. (borde inte vara dashboard med tanke på att det var 1 1/2 - 2 år sedan)
Det enda sådant jag sett är Looking glass. Vad jag vet, och jag är ändå inne på Apples hemsida 2 ggr per dag ( ) så har Apple aldrig haft ett sådant projekt.
Det enda sådant jag sett är Looking glass. Vad jag vet, och jag är ändå inne på Apples hemsida 2 ggr per dag ( ) så har Apple aldrig haft ett sådant projekt.
Synd... det kanske var en länk från Apples sajt in till Sun då? Synd... jag hade gärna sett den funktionen för Mac. Är looking glass så pass gammalt?