Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag kommer att åka till USA över påsk och kan köpa med mig en datorer på hemvägen, eller någon annan elektronik som önskas. Så om du går i planer på att köpa en iBook, PowerBook eller någon annan sak så hör av dig. På t.ex. en PowerBook G4 17" kan man spara minst 6500 kr och det är ju en del.
Betalning mm får vi disskutera, men vid inte allt för stora summor så kan jag lägga ut.
Maila om ni vill komma i kontakt med mig. mats (at) mac .se
Det är bra för er del om ni bara väljer sådana saker som har world wide guarante. (iPods, iBook och PowerBook mfl.) Blir lite lättare och billigare att få sakerna lagade i Sverige då.
Antar att frågan ställts många gånger, men hur löser man strömförsörjningen på elektronik avsedd för amerikansk nätspänning?
Hur är priserna på minnen?
Antingen via en adapter som finns hos clas ohlson eller lokala el affären. Vill man lyxa till det så kan man köpa Apples univerals kit med flera adaptrar.
Fint erbjudande, vi får väl se om det är någon som är seriös...
Jag lovar att det är seriöst. Hmmm svårt att bevisa.
Hälften av betalningen före och resten vid leverans? Kopia på pass? PayPal?
Hur bevisar man egentligen att man är ärlig?
Kan du precisera vad "mm" betyder i just detta fallet samt göra det trovärdigt att du är seriös och att lita på - gissningsvis så är väl 99% av all på 99mac helt ovetande om vem du är, så risken att bli blåst är tyvär inte helt utesluten. Att låta en nära bekant handla i t.ex US känns lite tryggare.
Kan du precisera vad "mm" betyder i just detta fallet samt göra det trovärdigt att du är seriös och att lita på - gissningsvis så är väl 99% av all på 99mac helt ovetande om vem du är, så risken att bli blåst är tyvär inte helt utesluten. Att låta en nära bekant handla i t.ex US känns lite tryggare.
Se mig som en nära bekant.:) Skämt å sido se min fråga ovan om hur man gör sig seriös.