Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alla inställningar borta..

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-02-10 22:11

Det här är jädrans skumt.. idag när jag öppnade datorn så betedde den sig dumt, när jag klickade på redan öppnade program i dockan så stängdes dem.. och nu märker jag att alla inställningar är borta.. från shortcuts i Fetch till ta bort ljudisntällningar i ICQ.. alla mail var borta också men den hämtade de så jag fick några hundra nya.. men bara ett av mina konton var inlagda..

någon som varit med om något liknande?

Jag känner igen det där... kontrollera så att inte din hårddisk har blivit full! Jag märkte att jag lyckats fylla upp min helt och hållet och då började program bete sig som du beskriver.

• Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-02-11 00:54

Fullproppad, gick inte ens börja ta ner en fil utan att systmet sa att det var fullt så då har vi rätt ut det felet.. bör skrivas i någon FAQ

Det är tyvärr ett rätt vanligt problem med Mac OS X, det händer mycket lustiga saker när utrymmet tar slut. Man bör helst ha minst 1GB ledigt på hårddisken för att vara säker på att det inte händer igen.

Du ska alltid räkna med att det tillkommer runt 250-500MB swap samt cache-filer och annat.

1
Bevaka tråden