Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Använd recensionsforumet!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det har klagats lite på att 99mac inte skriver nyheter som förr, något som jag inte kan uttala mig eftersom jag inte har varit medlem här längre än några månader, och att 99macs tester ibland inte är tester utan bara granskningar.
Kritiken kanske är befogad men jag tycker ändå att det är VÄLDIGT TRÅKIGT att ingen gör något för att förbättra de brister som är enkla att förbättra, hur svårt är det att ta sig några minuter och skriva lite vad man upplever om sin nya iMac, PowerBook eller Mac mini i rencesionsforumet till exempel?

Använd recensionsforumet och skapa där en stor databas över omdömen så att man innan ett datorköp kan få flera olika synpunkter samlade på ett och samma ställe!

Det är en bra idé. Att arrangera opartiska tester är en stor grej som jag förstår att 99Mac team har svårt att hinna med. Gör själv tester inom ett annat teknikområde för en tidning och det blir en ganska stor apparat om den skall vara uttömmande.

Ett bra komplement är att 99Mac medlemmar recenserar sina nyinköpta dyrgripar "objektivt" med både för och nackdelar.
Helst med så lite tjafs som möjligt, ibland blir det lite väl mycket tjafs i en del trådar för ett så pass seriöst forum som detta.

1
Bevaka tråden