Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bandbreddräknare?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, Finns det något program som räknar ihop bandbredden man använder? Jag vill ha lite kontroll över hur mycket jag surfar via mobilen (bluetooth till powerbooken)..

Mvh
Mikael

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-23 14:27
Ursprungligen av C-mon:

Är du helt säker för jag hittar det inte. Visst jag kan se statistik men endast momental statistik. Jag vill ju se hur mycket jag har laddat hem senaste månaden eller annan period. Brukar finnas på mobiltelefoner.

Mvh
Mikael

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-24 11:50
Ursprungligen av smozle:

Är du helt säker för jag hittar det inte. Visst jag kan se statistik men endast momental statistik. Jag vill ju se hur mycket jag har laddat hem senaste månaden eller annan period. Brukar finnas på mobiltelefoner.

Mvh
Mikael

Om du lagt till network-mätaren i menyraden så kan du genom att klicka på den se hur mycket trafik du haft sedan du senast bootade om datorn, för respektive nätverkskort.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2005-02-23 20:55

Det finns programvara för någon belgisk (tror jag) operatör som sprids via VersionTracker/MacUpdate. Kolla med honom/henne om det finns möjlighet att anpassa den till svenska omständigheter. Som ju egentligen inte är så himla unika om man tänker efter...

1
Bevaka tråden