Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Steve Jobs 50 år idag

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En artikelrobot här på 99mac har visserligen redan snappat upp att Jobs fyller 50, men jag tror att ganska få ser artikelrobotens nyheter. Så det kan väl förtjäna en egen liten tråd? Det rör sig ju trots allt om en man som kan skapa notiser bara genom att visa sig i en butik i SoHo:

Citat:

Feb 22 - 5:00 pm EST Apple chief executive, Steve Jobs, on Thursday made a surprise visit to the SoHo Apple retail store located in downtown Manhattan, reports the New York Daily News. Jobs appeared in blue jeans and sneakers, to the surprise of even the store's employees. "The way they keep secrets in this company is crazy," an employee groused to one customer. "I only found out he was here because the managers told us to smile more." But why was Jobs in Manhattan last week? And what other business dealings did he likely show up to address?

(Citerat från Apple Insider )

Stort grattis!

Grattis Grattis!

  • Medlem
  • 2005-02-24 19:42

Dags för en rejäl rea nu då?

Grattis

Jag säger grattis. Det här med rean är väll inte lite bakvänt. Om Steve fyller år, borde inte vi handla till extra höga priser då?

Det kanske är de nya priserna på iPod som är rean?

Man vet aldrig... men Grattis i alla fall!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-24 20:33

Har varit och klämt en pilsner till Steves ära

[tjyvträning inför morgondagen…]

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-24 20:46

Och jag har njutit ett gott glas sardinsk Costera. Steve har nog lär sig uppskatta sån't också, och inte bara Budweiser.

Jag säger, välkommen till oss på döhalvan, Steve!
Skål för fan!

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-24 21:52
Ursprungligen av Nurell:

Jag säger, välkommen till oss på döhalvan, Steve!
Skål för fan!

Å fan Nurejev - har du också egna erfarenheter av 'livets mitt'?!

Grattis! - läste om det tidgare i veckan. Mer Jobs info för den som är intresserad:

http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Jobs

Dagen till ära kan man ju även bjuda på en bild på Jobs och Woz. (Även om dagen tog slut för fem minuter sedan.)

1
Bevaka tråden