Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Final Cut Pro 4.5 inget för OS 10.3.8?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-25 10:42

Tänkte installera om FCP 4.5, men efter installation håller jag nu på med en ytterligare ominstallation. I programuppgraderingen dyker vissa uppdateringar inte upp som tex QuickTime Render plugin som rättar till renderingsfel lite andra uppdateringar. Hade visserligen uppgraderingar nerladdat på hårdisken sen tidigare. När jag körde Render pluginnen kom ett meddelande att denna uppdatering går inte att instalera på denna dator, vilket verkar konstigt eftersom jag gjorde det i tidigare versioner av OS 10.3

Ska det verkligen vara så. Just nu instalerar jag Final Cut Pro på 10.3.0 sedan får jag uppgradera FCP4 så mycket som möjligt därefter laddar jag hem OS 10.3.4 och sen kollar om det finns fler uppgraderingar efter det. Värkar bökigt, men är på den säkra sidan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-25 12:28

Jag har nu installerat om, men fick inte upp några mer uppgraderingar som sist. Sist fick jag dom som är viktigast FCPrender plugin (nämnde fel förut) och QuickTime MPEG2 plugin, nu dyker de inte upp i uppdateringen, har startat om datorn flera gånger. Får bara upp meddelandet att det inte går att installera pluginnen på denna dator.
Fattar inte vad Apple sysslar med. Ena dan funkar det och andra dan funkar det inte med samma dator och program???

1
Bevaka tråden