Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Verkar ju inte finnas någon svensk version - varför? Och kommer det en och i så fall, när? Inte för att det är några problem men det känns lite mer gosigt med svenska i menyerna.
Lite kul att se vilka språk den hunnit översättas till. Finland ligger på 1.01... Sverige, Norge och Danmark får ta sig samman om vi skall kalla oss ledande IT nationer
Jag har fått ett litet problem sen jag uppdaterade till 10.0.1 - mina bokmärken som jag skapat efter uppdateringen (la dem i drop-down-menyerna bl.a.) verkar inte finnas om man går in under Manage Bookmarks i Bookmarks-menyn. Det är bara de bokmärken jag skapade med 10.0 som finns där. Nån som vet hur man fixar detta?
Lite kul att se vilka språk den hunnit översättas till. Finland ligger på 1.01... Sverige, Norge och Danmark får ta sig samman om vi skall kalla oss ledande IT nationer
Jämfört med övriga världen så är rätt många % av nordens befolkning kunnig i engelska