Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rullningslisterna ballar ur i Firefox

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2005-03-18 17:58

Jag har ett problem med att rullningslisterna försvinner i Firefox (1.01). Det blir bara ett grått fält och man har ingen aning om hur långt upp/ner på sidan man befinner sig.

Någon som vet hur man rättar till problemet? Jag kör Panther 10.3.8 på en Mac Mini.

/Micke

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2005-03-18 19:39
Ursprungligen av abbebus:

Jag har ett problem med att rullningslisterna försvinner i Firefox (1.01). Det blir bara ett grått fält och man har ingen aning om hur långt upp/ner på sidan man befinner sig.

Någon som vet hur man rättar till problemet? Jag kör Panther 10.3.8 på en Mac Mini.

/Micke

Hade du inte problemet med 1.0 ?
Eller gjorde du en ny installation av 1.01?

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2005-03-18 22:48

Nä, inga poblem i 1.0.

Problemet kom när jag la in 1.01 (jag drog 1.0 till paperskorgen innan jag installerade den nya versionen).

Du kör nog något tema som är anpassat för PC-versionen av firefox.. kör på det inbyggda eller hitta ett macanpassat tema så ska det funka.. jag hade samma problem innan och detta hjälpte (efter hjälp här på 99 mac )

  • Medlem
  • Trollhättan
  • 2005-03-19 08:24

Javisst gjorde jag det. Hade råkat välja PC-versionen istället för OS X-versionen.

Nu funkar Firefox finfint igen. Tack för hjälpen!

1
Bevaka tråden