Sitter sedan tidigare på en Dlink 624 (som redan från början ställde till problem!) och har nu införskaffat en AP express. Tanken var att Airtunes. Efter en mkt irreterande start (AP:en ville inte ansluta) så gick jag in på det här förträffliga forumet och gjorde en sökning. Hittade den här tråden: http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=55018

Följde instruktionerna på Apple sidan som var länkad och bara sådär så funkade AP:en ihop med Dlinken som om de var gjorda för varandra. I en vecka. Helt plötsligt hittar inte iTunes fjärrhögtalarna och AP:en blinkar gult. Fair enough tänker jag och gör om hela proceduren som jag hittade instruktionerna till här. Och det funkar igen, i 3 dagar! OK, milt irreterat gör om det igen AP:en blinkar gult men Airtunes funker ändå.. I ett par dagar... Så nu ber jag om hjälp. Det har minst sagt varit en frustrerande upplevelse.. Hur skall jag göra för att Dlinken och AP:en skall sammarbeta utan att jag skall behöva koppla sladdar och krypa bakom soffor AP:en sitter bakom soffan och Dlinken i gadroben på våningen under) varannan dag?

Tacksam för all hjälp jag kan få.