Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Thawte Notary i Mac-världen?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2005-03-31 10:54

Finns det någon Thawte Notary här på 99mac eller annan Mac-krets?

Anledningen till att jag frågar är att det är lite ont om såna i Sverige, framförallt om man inte bor i storstadsregionerna. Men ett bra tillfälle att kunna träffa en sådan är ju alla mässor, seminarier och andra Mac-relaterade events som man ibland har förmånen att besöka.

Vi brukar ju vara så hjälpsamma inom Mac-kretsar, så om det fanns en Thawte Notary här så vore det ju trevligt.

(För er som inte vet vad jag pratar om: https://www.thawte.com/wot/index.html)

Passade på att bli godkänd när Thawte hade folk på besök i Sverige. Har dock inte satt mig in i hur notary-biten funkar till punkt och prickar.

Jag bor i Stockholm, men har inte fått svar från någon av de notarier jag har mailat. Är det någon här som råkar vara notarie, och befinna sig någorlunda centralt i Stockholm?

• Medlem
  • Lund
  • 2005-03-31 17:27
Ursprungligen av blomberg:

Jag bor i Stockholm, men har inte fått svar från någon av de notarier jag har mailat. Är det någon här som råkar vara notarie, och befinna sig någorlunda centralt i Stockholm?

Om man inte får svar (inom rimlig tid) från en notarie ska man kontakta Thawte. ([email protected])

• Medlem
  • Lund
  • 2006-02-08 14:59

Jag tar och väcker tråden igen.

• Oregistrerad
  • 2006-02-08 21:58

Det finns två killar på Chalmers och en gammal kollega till mig (Niklas Blomdalen, SOS Datakraft) som är aktiva notarier. Dessa kan ge dig de 50 poängen (65 totalt från alla tre) du behöver för att få ett personligt cert. Följdaktligen har jag ett själv.

...men, men! Göteborg, då.

• Medlem
  • Lund
  • 2006-02-08 22:24

Okej. Jag ska lägga det på minnet. Även om det inte ser ut som att det hinns med någon Lisebergs-tur i år.

1
Bevaka tråden