Hej
Mitt Tre abbonemang går ut om en och en halv månad så då ska jag ordna nått nytt.
Har fått ett erbjudande från Tre att välja vilket abbonemang från dom jag vill samt vilket telefon jag vill (Motorola A1000 isf) om jag binder mig i 18mån, då klipper dom resterande tid, dev 1 1/2mån. Frågan är ifall jag vill ha 18m bindning...
Jag brukar ha typ 2 mobiler per år.
Alternativet som jag ser det nu är Comviq Knock Out och köpa en lur vid sidan om.
Ja ringer mellan 4-6h/mån 50% tre 50% andra operatörer. blir ca 100-200 samtal.
Telefoner som jag är intresserad av och gärna skullle vilja höra era kommentarer om är:
- Treo 650 (Gillar att det är Palm OS och att den har allt utom Mpixel kamera)
- Qtek 8020 (Smarrigt format, verkar väldigt behändig. Dessutom ska den vara riktigt snabb)
- Qtek S100 (Har inte hört så mycket om den, men verkar ju vara liten för att vara en pda?)
- SE 910i (Vet att det är en shysst lur, fast känns lite gammal)
- Nokia 9300 (Gillar formatet, känns smidig när man håller i den. Bra med stort tangentbord. - För ingen kamera!!)
- Neonode N1m (Gud så cool!!! Liten och smidig också. Minus för ingen ir eller bluetooth)
- Samsung D500 (Sjukt snygg, fast verkar begränsad i systemet)
Jag har haft månda telefoner och den jag varit mest nöjd med på senare tid är SE P800, den hade det mesta man behövde. Fast var aningen stor och seg i menyerna.
Har både pc och mac, men skulle hellst se att det går at synca med iSync.
Så, ge mig lite tips nu