Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har ni sett hur Safari har börjat rita upp sökrutan när man klickar på "sök" här på 99mac? Inte snabbare, men det är snyggare! En ny animering, som många nog kommer att tyck att den är "onödigt bjäfs", men jag tycker den är snygg!
Har det inte alltid varit så? Eller tänker vi på olika saker? Både "Sök" och "Meny" växer fram.
Jag skulle kanske kunna ha missat det, men om det har skett förr, så har det inte gjorts lika snyggt då. Effekten måste vara snyggare nu med min "config". Jag gillar det stenhårt, och är ganska säker på att det inte sett ut så förr.
Det kanske beror på grafikkortet, eller något annat som skiljer mellan olika datorer. Jag har känt på det några timmar nu, och vet att det inte var så förr på min dator. Andra har tydligen haft effekten förr. Någon lite detalj i drivrutinerna för grafik som ändrats… Jag gillar det i varje fall.
Har ni sett hur Safari har börjat rita upp sökrutan när man klickar på "sök" här på 99mac? Inte snabbare, men det är snyggare! En ny animering, som många nog kommer att tyck att den är "onödigt bjäfs", men jag tycker den är snygg!
Ja sökrutan kommer fram mycket mjukare och skönare, ganska coolt.