Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99Mac – men för PC?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Neverland
  • 2005-04-18 21:00

Min mamma tycker 99Mac verkar jättebra. Problemet är bara att hon är på den mörka sidan - ja, hon har PC.
Finns något bra forum för henne?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-18 21:38

www.sweclockers.com är bra till PC-frågor, men din mamma tillhör nog inte precis deras målgrupp.:)

• Medlem
  • Solna
  • 2005-04-19 01:05
Ursprungligen av ajaxx08:

www.sweclockers.com är bra till PC-frågor, men din mamma tillhör nog inte precis deras målgrupp.:)

Alternativ är www.64bits.se och www.nordichardware.se, fast de är väl egentligen inte heller för henne som målgrupp, misstänker jag.

Hur gick det med planerna för en 99pc?

Tror det skulle vara mycket uppskattat. Skulle behövas en seriös sida med bra admins för att hålla det på en dräglig nivå.

Ursprungligen av bingolotto:

Hur gick det med planerna för en 99pc?

Tror det skulle vara mycket uppskattat. Skulle behövas en seriös sida med bra admins för att hålla det på en dräglig nivå.

Vi ropar om det händer något. Ledningen är ju alla pc-användare så det är inte särskilt långsökt

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-04-25 14:08
Ursprungligen av TERdON:

Alternativ är www.64bits.se och www.nordichardware.se, fast de är väl egentligen inte heller för henne som målgrupp, misstänker jag.

Till skillnad från NH och Swec är 64 lite mindre prestandaintresserat och tycker jag håller en lugnare hastighet och trevligare ton.

Ursprungligen av filuren:

Min mamma tycker 99Mac verkar jättebra. Problemet är bara att hon är på den mörka sidan - ja, hon har PC.

http://eforum.idg.se/Default.asp?

Kanske tillhör hon den målgruppen bättre?

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2005-04-18 22:27

www.sweclockers.com når ju helt klart ut till flest och mest erfarenhet dock så är det livsfarligt om hon har dåligt psyke då det på sweclockers är populärt med personangrepp och tonvis med anmärkningar om man skriver/stavar/tycker fel. Fattar inte vad som är fel på folket där, alla vaknar ständigt på fel sida eller nått

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-04-18 23:38
Ursprungligen av xtimmyx:

www.sweclockers.com når ju helt klart ut till flest och mest erfarenhet dock så är det livsfarligt om hon har dåligt psyke då det på sweclockers är populärt med personangrepp och tonvis med anmärkningar om man skriver/stavar/tycker fel. Fattar inte vad som är fel på folket där, alla vaknar ständigt på fel sida eller nått

men AZZÅ! skriver Man! som en IdioT! här sÅ blir man trackad o mobbad här ockszå!

Skriver man normalt så har man ju ingenting att frukta.

• Medlem
  • Neverland
  • 2005-04-18 22:53

Jag (och morsan) tackar för tipsen.
Det verkar som idg ligger bäst till för henne.

• Oregistrerad
  • 2005-04-19 00:59
Ursprungligen av filuren:

Jag vet en jättebra sida för din mamma. www.apple.se klicka på store och välj något smakfullt.
Sen blir livet bara ljusare och ljusare. Hon kan ju nämligen besöka 99mac lite mer då.

/Jonas

1
Bevaka tråden