Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag kommer att vara i San Fransisco för att gå en annan kurs i (Portland OR) slutet av samma vecka som WWDC, tyvärr har jag varken tid eller råd att gå på WWDC i år. Men ska nog hinna titta förbi för att titta in stället iaf.
Hur kan man få ett sånt där scolarship? inkluderar det resa till USA och hela faderullan? Låter ju helt otroligt
bli adc-student medlem ($99) connect.apple.com
sen ansöka på adcstudents.apple.com och hoppas de tycker man är intressant nog. vi var 4 från sverige förra året så vitt jag vet. totalt ger de till cirka 200-250 pers.
inkluderar inträde på wwdc (normalpris $1595), vilket är inklusive mat hela veckan och extra aktiviteter på kvällar etc. flyg och boende får man ordna själv.
Apple Developer Connection ringde mig (student apple developer) och undrade om jag skulle kunna föreställa mig att åka till WWDC om jag själv stod för transport och boende.
(Har dock tyvär inte pengarna)
Men chanserna för att få stipendier ser ut att vara, låt oss säga, ganska rimlig